Самоосвітня роботаце сфера професійної діяльності, яка вимагає аналізу, планування, організації, контролю, координації та стимулювання  в тій же мірі, що й будь – яка інша.


 Не секрет, що у багатьох вчителів дана компетенція обмежена звичними джерелами отримання інформації, які з огляду на активний перехід суспільства від технологічного до інформаційного, не дають їм змоги повністю відповідати запитам «нового» суспільства. Якщо колись інформація була метою, то зараз вона сама стає засобом, за допомогою якого кожен, хто ним володіє, може змінювати світ, у якому живе.

Педагогам, на яких суспільством покладена функція провідника між особистісним досвідом учня та досвідом суспільним, як нікому іншому, слід крокувати у ногу з часом, тоді як ще велика їх кількість почувається безпорадними у світі, який щохвилини змінюється.